Урок 1. Кодування та декодування повідомлень
Урок 2. Двійкове кодування.Кодування текстових повідомлень.
Урок 3. Таблиці кодування. Практична робота 1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних
Урок 4. Архітектура комп’ютера. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Процесор, його призначення.
Урок 5. Пам'ять комп’ютера. Пристрої введення та виведення даних. Мультимедійне обладнання.
Урок 6. Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу.
Урок 7. Програмне забезпечення. Операційні системи. Службове програмне забезпечення. Форматування носіїв даних.
Урок 8.Програми-архіватори. Операції над архівами
Урок 9. Практична робота 1. Архівування і розархівування даних.
Урок 10. Формати файлів текстових документів.
Урок 11. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів та таблиць в текстовому документі. Недруковані знаки.
Урок 12. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів
Урок 13. Стильове оформлення абзаців. Розділи. Колонтитули. Структура документа. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків.
Урок 14. Шаблони документів. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Робота з кількома документами.
Урок 15. Практична робота №5 «Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків». Контрольна робота №2 з теми: «Опрацювання текстових даних»
Урок 16. Формати аудіо- та відеофайлів
Урок 17. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті.
Урок 18. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Побудова аудіо- та відеоряду.
Урок 19. Додавання до відеокліпу відеоефектів
Урок 21.Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті.
Урок 21.Практична робота 7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. Контрольна робота №3 з теми: «Опрацювання об’єктів мультимедіа»
Урок 22. Поняття мови програмування. Складові мови програмування
Урок 23. Знайомство з середовищем програмування Lazarus
Урок 24. Програми з графічним інтерфейсом. Робота з проектами у середовищі Lazarus.
Урок 25. Форма в середовищі Lazarus та її властивості. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання.
Урок 26. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення
Урок 27. Зміна значень властивостей в середовищі Lazarus. Реакція об'єктів на події
Урок 28. Кнопка та її властивості. Складання програм, що обробляють натискання кнопок
Урок 29. Поняття про метод. Використання вікон повідомлень.
Урок 30. Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами. Контрольна робота №4
Урок 31. Величини та їхні властивості. Типи величин.
Урок 32. Величини числового типу, функція для введення даних
Урок 33. Складання алгоритмів опрацювання числових величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання.
Урок 34. Практична робота 10. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в навчальному середовищі програмування
Урок 35. Величини текстового типу, операції над ними
Урок 36. Складання алгоритмів опрацювання текстових величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання
Урок 37. Налагодження програм.
Урок 38. Практична робота 11. Налагодження готової програми
Урок 39. Величини логічного типу та операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин.
Урок 40. Складання та виконання алгоритмів з елементами управління для задання логічного значення величини. Елементи для введення даних: прапорець та перемикач.
Урок 41. Складання та виконання алгоритмів з елементом управління "список, що розкривається"
Урок 42. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з передумовою.
Урок 43. Складання та реалізація алгоритмів з використанням циклу з лічильником у середовищі програмування
Урок 44. Реалізація циклів з післяумовою для опрацювання величин. Використання випадкових чисел.
Урок 45. Практична робота 12. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.
Урок 46. Графічне відображення даних засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів.
Урок 47. Додавання графічних фігур у середовищі Lazarus
Урок 48. Полотно для малювання. Команди малювання на полотні
Урок 49. Практична робота 13. Складання та виконання алгоритмів із графічним відображенням даних
Урок 50. Підсумково-узагальнюючий урок з теми «Алгоритми роботи з об’єктами та величинами»
Урок 51. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок
Урок 52. Призначення й використання математичних і статистичних функцій табличного процесора
Урок 53. Призначення й використання логічних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
Урок 54. Практична робота 14. Розв’язування задач на обчислення.
Урок 55. Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
Урок 56. Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
Урок 57. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці.
Урок 58. Упорядковування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри
Урок 59. Проміжні підсумки
Урок 60. Практична робота № 16 «Упорядкування даних у таблицях. Автоматичні та розширені фільтри. Контрольна робота з теми: «Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного процесора»
|